• טלפון: 072-2121333



חברת וובסטף ישראל מספקת שירותים ותשתיות בתחום האינטרנט, שרתים, אתרים ופרסום על בסיס טכנולוגיות ומערכות עדכניות ומתקדמות, לצוות החברה ניסיון עשיר של שנים בתחומים אלה.
במסמך זה מוגדרים תנאי השירות (SLA) הבסיסיים של החברה להם זכאים לקוחות החברה בחלוקה לפי תחומי השירות  השונים המסופקים ע"י החברה:
 
תנאים כלליים (תקף לגבי כל סוגי השירותים):

מתן מענה טלפוני בימי עבודה א'-ה' בשעות 9:00 עד 18:00 (למעט ימי חג ומועד בישראל) בטלפון 072-2121333.
מתן מענה ותמיכה שוטפת לפניות שאינן חירום ובכל סוגי השירותים באמצעות מוקד התמיכה של החברה 24 שעות ביממה באמצעות אימייל, תגובה ומענה ללקוח עד 24 שעות מרגע פתיחת הקריאה במוקד (למעט סופי שבוע[1] וימי חג ומועד בישראל), פתיחת קריאה למוקד באמצעות האימייל support@WEBSTUFF.co.il
לוובסטף האפשרות לבצע עבודות תחזוקה ושדרוג מעת לעת בתשתיות השונות שלה, נעשה מאמץ רב שלא להפריע לשירותים השוטפים שמקבלים הלקוחות ועם זאת לתת התראה מוקדמת ללקוח לגבי כל עבודה או תחזוקה שעלולה לגרום להפרעה לשירות בו עושה שימוש הלקוח.
תשתיות מתקדמות ועדכניות הממוקמות במרכזי מידע (data centers) מהגדולים והמובילים בישראל ובעולם, כל ארונות התקשורת של וובסטף ממוקמים אצל ובשיתוף עם ספקי האינטרנט המובילים (בכל מדינה בה מותקנות תשתיות וובסטף).
כל מרכזי המידע כוללים מיזוג תמידי, אספקת חשמל רציפה, חדרי תקשורת הבנויים ומתוכננים בהתאם לתקנות מחמירות, אבטחה מלאה 24*7 (שומרים, זיהוי ביומטרי, מצלמות, אזעקות), קישוריות וחיבור ברוחבי פס גבוהים לשדרת האינטרנט.
 
בשירות אחסון אתרים ע"ג תשתית שיתופית:

שירות גיבוי יומי אוטומטי של קבצי האתר ומסדי הנתונים, הנתונים נשמרים לפחות למשך 7 ימים, שחזור מידע שיארך עד רבע שעה יסופק ללא עלות כלשהי.
שירותי ניטור ודגימה של התשתיות לאיתור תקלות, נפילות ועומסים בזמן אמת.
 
בשירות שרתים וירטואליים:

גישה לממשק ניהול המאפשר ללקוח ביצוע ריסטרט, התחברות לקונסול של השרת ועוד, ללא הגבלה ובצורה עצמאית.
שירותי ניטור ודגימה של השרת והשירותים שפועלים בו לאיתור תקלות, נפילות ועומסים בזמן אמת.
אפשרות לשדרוג בכל שלב של השרת הוירטואלי ואו שדרוג לשרת יעודי בכל תצורה (כל שדרוג יתומחר בהתאם).
אבטחה פיזית של השרת או שרתים בהתאם לחבילה ולשירות שהוזמן ע"י הלקוח (FW, VLAN, VPN וכו')
 
בשירות שרתים יעודיים:

שירותי ריסטרט ובדיקה ויזואלית ללא הגבלה וללא עלות נוספת
שירותי ניטור ודגימה של השרת והשירותים שפועלים בו לאיתור תקלות, נפילות ועומסים בזמן אמת.
מתן מענה ותמיכה למקרי חירום  24*7 באמצעות מתן גישה למערכת התראות מיידיות למוקד התמיכה של וובסטף.
אפשרות לגישה פיזית לשרת בחווה בהודעה ותיאום מראש של 48 שעות (למעט סופי שבוע[1] וימי חג ומועד בישראל)
אפשרות לגישה פיזית לשרת בחווה במקרה חירום[2] בהתראה ותיאום של שעתיים מראש.
אפשרות לשדרוג בכל שלב של השרת לשרת גדול יותר, קטן יותר, או מערך שרתים (כל שדרוג יתומחר בהתאם).
אבטחה פיזית של השרת או שרתים בהתאם לחבילה ולשירות שהוזמן ע"י הלקוח (FW, VLAN, VPN וכו')
אפשרות לחיבור הזנת מתח כפולה (לשרידות גבוהה) בארון השרתים, בהתאם לחבילה ולשירות שהוזמן ע"י הלקוח.
 
שרתי משחק:

גישה מלאה לממשק ניהול שרת המשחק שלך באמצעות WGcp  או אחר, יכולת להתקין מחדש את השרת, לעצור ולהפעיל ללא הגבלה בצורה עצמאית.
שירותי ניטור ודגימה של השרת והשירותים שפועלים בו לאיתור תקלות, נפילות ועומסים בזמן אמת.
 
הערות ופירוט לסימניות:

[1] סופי שבוע מתייחסים לימים שישי ושבת בשבוע.
[2] מקרה חירום יוגדר כתקלת שבר או תקלה משביתה שבעקבותיה השרת מושבת לגמרי ואינו פועל כלל.
[3] למען הסר ספק, בכל מקרה שעלול להתרחש, האחריות המכסימלית של וובסטף לא תעלה על הסכום המחזורי ואו החודשי אותו שילם הלקוח עבור השירות.