• טלפון: 072-2121333
29מאי, 2016
0
שרת וירטואלי בענן

שרת וירטואלי בענן

בעולם המחשוב כיום, כל בעל עסק חייב אתר תדמית או חנות וירטואלית עבור העסק שלו, לצורך כך הוא גם חייב שרת וירטואלי! עסקים רבים כבר מבוססים ברשת האינטרנט ובכך הם זוכים להציג את מגוון הפתרונות שלהם לקהל יעד רחב יותר פי כמה וכמה ובמקביל מגדילים את הכנסות העסק. את אתר התדמית או החנות הוירטואלית של העסק מאחסנים על גבי שרת היושב בחוות השרתים המחברת אתכם הגולשים אל אתר החברה. ישנם מגוון רחב של שרתים, ישנם שרתים יעודיים ושרתים וירטואלים, במאמר הזה אני אעסוק בשרת וירטואלי בענן.

 

שרת וירטואלי או שרת וירטואלי בענן הינו היורש של שרת יעודי עבור עסקים אשר רק התחילו עם העסק שלהם או שתקציבם דל והם מעוניינים במגוון רחב של פתרונות לעסק בתצורה הטובה ביותר שיש ובמחיר שבו יוכלו לעמוד. שרת וירטואלי (VPS) עונה בדיוק על הצרכים של בעלי העסקים הללו! עלויות האחסון והאחזקה שלו הם בעשרות אחוזים זולים יותר משרת יעודי. הקמה של שרת וירטואלי בענן נעשית במהירות ואצלנו בוובסטף גם ביעילות רבה תוך כדי מתן דגש על אמינות המוצר ואיכותו לטווח הרחוק. 

 

שרת וירטואלי בוובסטף מאפשר לכם להתחיל ולהפעיל שירותים שונים כמו אחסון האתר או המערכת שלכם ולא רק זאת אלא ששרת וירטואלי בענן מאפשר לכם כל שימוש שנראה לכם לנכון ורציתם לבצע אותו על שרת יעודי, כגון אחסון תיבות דואר, אפליקציות ומגוון רחב של צרכי מחשוב הנדרשים היום מכל בעל עסק בזירה העסקית המודרנית - ברשת האינטרנט (WEB) שם אנו מתמחים ונוכל לשרת אתכם בהתאם ובנאמנות. כל זאת אתם מקבלים על גבי שרת וירטואלי בענן ומבלי להתחייב לשירות לטווח רחוק ולמחירים גבוהים שספק אם תוכלו לעמוד בהם.

 

לוובסטף ישראל יש ניסיון רב של מעל 15 שנה בתחום השרתים, בחוות השרתים ובענן של וובסטף יותקן השרת הוירטואלי שלכם, יחד עם כל המידע שבו, יהיה מאובטח ומגובה גם יחד. אצלנו בוובסף מבצעים תחזוקה שוטפת לשרתים בכדי למנוע מראש תקלות שיכולות לצוץ וצוות התמיכה של וובסטף זמין עבורכם בכל שעה ולכל תקלה. השרת הוירטואלי אמנם יושב אצלנו בענן ובחוות השרתים אך נגיש אליכם מכל מקום בעולם באמצעות גישה מרחוק, באופן זה השרת בידכם ובשליטתכם! על השרת ניתן להתקין מערכת הפעלה LINUX או WINDOWS בגירסאות השונות ולפי הדרישה שלכם.

 

מה שנותר לכם זה ליצור קשר ואנו נבצע עבורכם את כל תהליך הקמת והתקנת השרת הוירטואלי שלכם וכמו כן  נוכל לסייע בהעברת החומרים, המערכות והאחסון מהשרת הישן לשרת הוירטואלי החדש בוובסטף, יחד עם ביצוע כל עבודה נוספת עבור כל שימוש אחר בו יש לכם צורך על גבי השרת הוירטואלי בענן.


>