• טלפון: 072-2121333
15מאי, 2015
261
אחסון אתרים

אחסון אתרים

כל אחד צריך אחסון אתרים ( hosting-Webhosting ) למה ?

 

על מנת שיכירו אתכם ברשת האינטרנט, אתר האינטרנט שהוקם עבורכם עדיין לא מספיק. יש צורך שהאתר יהיה מקושר לאינטרנט על ידי אחסונו בשרת אינטרנט (בדרך כלל שרתי אחסון ממוקמים בחוות שרתים), כל הקבצים, הרכיבים התומכים והאפליקציות הדרושות לאתר האינטרנט חייבים להיות מאוחסנים בשרת שהוגדר והוכן לצורך אחסון אתרי אינטרנט (שרת אינטרנט). רכישה של שרת מסוג שרת אינטרנט, אחזקה, אבטחה וקישור לשדרת האינטרנט העולמית דורשים ידע טכני וניסיון רב בתחום האחסון (HOSTING) לא כל ספק אחסון אתרים באינטרנט מומחה ובעל ניסיון וברוב המקרים עסקים אלו מתופעלים ע"י סטודנטים ונוער שעובר את ההתמחות הראשונית על חשבונך.

 

מספר המושגים טכניים והשמות השונים לשירותים אלו הוא רב. בעלי המקצוע והמומחים בתחום קוראים לשירות זה:

 

Web Hosting, Hosting, אירוח אתרי אינטרנט, אחסון אתרים או אחסון אתר (ביחיד) במקרים מסויימים גם אחסנת אתרי אינטרנט. אלו הם המונחים המקצועיים שמתארים בקצרה את השירות המורכב של הספקת ציוד ומשאבים טכניים, חיבור לשדרת האינטרנט, אבטחה והספקת שרידות הדרושים לאחסון ואחזקה של אתר האינטרנט שלך בשרתי האחסון.

 

בעצם ספקי Web Hosting הם בעלי מחסנים באינטרנט שאותם הם משכירים לבעלי עסק שונים למטרות שונות. כל אחד ואחת בוחרים את המחסן העונה לצרכיו, חלק מהעסקים מנהלים אתרי מסחר וחנויות אינטרנט (חנות וירטואלית), אחרים אתרי אינטרנט אירגוניים, משרדים ואתרי תדמית, אפליקציות אינטרנט, רשתות חברתיות , בלוגים ופורומים. האחריות של המחסנאי - ספק האיחסן, היא לתחזק (לספק אבטחה, שרידות, נגישות וביצועיים אופטימליים) את המחסן - שרת האחסון, כך שאתר האינטרנט יהיה זמין ופעיל באופן רציף, יספק אמינות ושרידות גבוהה ויפעל במהירות המירבית.

 

כמובן שעדיין ישנם בעלי עסק וגופים שונים שבוחרים לתחזק את אתרי האינטרנט שלהם באופן עצמאי, אך כ 90% של בעלי האתרים העסקיים בוחרים להפקיד את אחסון אתרי האינטרנט שלהם בידי מארח - ספק אחסון מקצועי.

 

איך לבחור ולאתר ספק אחסון אתרי אינטרנט שיתאים לדרישה של אתר האינטרנט שלי ?

 

ספקי אחסון אתרי אינטרנט מציעים מיגוון רחב של חבילות ואפשרויות, שירותים ופתרונות אינטרנט משלימים ונלווים בתחום הHOSTING. מרבית השירותים חיוניים לאתר האינטרנט שלכם. עקב המגוון הרב הבחירה לא פשוטה כלל, משתנים כגון: כמות החבילות, הספקים, המושגים, ושלל המבצעים והמחירים מבלבלת ומקשה על הבחירה של ספק אחסון אתרים טוב. (ברוב המקרים איפיון לא נכון של הדרישה לאחסון האתר שלכם יכולה לגרום לאי הבנות, בילבולים וקשיים בתפעול, לכן, אנו רואים צורך לפשט ולפרט לגבי מרכיבי האיכסון והמושגים הטכניים ובעצם להקל על הבחירה שלכם באופן משמעותי.)

 

מהם המאפיינים החשובים בעת בחירה של ספק ו/או חבילת אחסון אתרים:

 

1. חוות שרתים - מהי?
2. חשיבות מיקום שרת אחסון אתרים
3. מהי חשיבותו של רוחב הפס ונפח התקשורת?
4. שיקולים בעת בחירת ספקית אחסון לאתר
5. מהי אמנת השירות או SLA?
6. אחסון אתר ע"ג שרת לינוקס או וינדוס?
7. מהו אחסון אתרים שיתופי?
8. מהי חבילת אחסון אתרים ריסיילר (Reseller)
9. פתרונות אחסון אתרים נוספים
10. אחסון אתרים - המדריך השלם


>