06יוני, 2015
2
אמנת שירות - SLA
אמנת השירות (SLA) ,איכות השירות ואחריות מקצועית.
עד כאן די ברור שאחסון אתרים באינטרנט הוא שירות לכל דבר וכמו בכל שירות שתקבלו גם עליו חלים כל אותם המאפיינים והתנאים שמרכיבים שירות .
מהם דרכי הפנייה לקבלת תמיכה ומענה? מהי רמת התמיכה ומקצועית של התומכים ? האם יש לי איש קשר? מהן הגבלות התמיכה שלי? באיזה שעות ניתן לקבל אותה? האם יש לי גישה לחוות השרתים ובאיזו מהירות? האם ישנה אחריות מקצועית ואמנת שירות (SLA)? האם ישנה אחריות מלאה על החומרה ומרכיבי האירוח השונים? מהו זמן התגובה לתקלות שונות? האם יש עלויות נוספות לתמיכה מיוחדת ועוד...