• טלפון: 072-2121333
26אוגוסט, 2015
0
תוכניות אחסון אתרים

תוכניות אחסון אתרים

אם כל הנושא של אחסון אתרים חדש לך ,הרי בטוח שתוכניות האחסון הרבות הקיימות יבלבלו אותך גם כן. 
קבל תדרוך מהיר על מה שמחכה לך בעולם הגדול של אירוח אתרים.
ישנם מספר סוגי אחסון אתרים אשר יגיע הרגע שתאלץ לבחור מבניהם את אחסון האתרים שמדבר אלייך יותר. טוב אז אולי לא ידבר אבל יהיה מתאים עבורך..

אחסון אתרים משותף -

באפשרות זו מדובר בשרת אינטרנט בודד (שרת מפלצת) שבדרך כלל מטפל במאות אתרי אינטרנט שונים ואולי אפילו יותר. ההסדר זה הופך אפשרי, מהעובדה שכל אתר אינטרנט המתארח על שרת אחסון אתרים זה כנראה יהיה קטן מאוד ומשתמש ברוחב פס מינימאלי (כדוגמת אתרי תדמית למיניהם) מסיבה זו ספקי אחסון אתרים בכל העולם יכולים להציע לך שירות אחסון אתרים כזה בעלות שלא תעלה על 9 $ לחודש. 
תכנית זו ממש אטרקטיבית למי שאינו מבין באחסון אתרים (מפתחים חדשים) שאינם זקוקים לאתר מהיר ונגיש, או למפתחי ובוני אתרים שצריכים שרת "טסטינג" עליו יוכלו להריץ את הגירסא ההתחלתית של האתר אותו הם בונים 

אחסון אתרים מסוג Linux -

מתפקד בדיוק כמו אחסון אתרים משותף (הקודם), לשירות זה יזדקק כל מי שמשתמש בכלי פיתוח אינטרנט כמו וורדפרס, ג'ומלה, דרופל וכו.. כל המערכות הללו נועדו לפעול על שרתי אחסון אתרים מסוג Linux. לאתרים המשתמשים בPHP, Perl, או רוב קוד תכנות אחר שרת לינוקס הוא חובה. אבל אין צורך להיבהל: אתם לא צריכים לדעת שפת לינוקס כדי להשתמש בשירות אחסון אתרים מסוג Linux, כמעט כל מאחסן אתרים יספק לכם ממשק גרפי כמו cPanel, Direct admin שבא לעזור לך למצוא את מבוקשך.

אחסון אתרים מסוג Windows  -

כשזה מגיע לשרתי אחסון אתרים יש אפשרות חלופית זמינה, הלא מדובר באחסון אתרים הישן והטוב של Windows , רק שרת זה יאפשר לכם להשתמש בכלים של מיקרוסופט לניהול ולפרסום האתר. האפשרות מומלצת למפתחים אתרים שמשתמשים בכלים ספציפיים כמו ASP, אלו הזקוקים לשרת אחסון Windows . רק דע לך, אחסון אתרים מסוג Windows יקר יותר מאשר לינוקס.

אחסון אתר על שרת וירטואלי VPS -

אחסון אתרים על שרת וירטואלי VPS  מומלץ לאלו שזקוקים למערכת יציבה וחזקה יותר אשר מקצה את כל המשאבים שלה להרצת האתר שלכם ואינה תלוייה באתרים אחרים (אחסון אתרים משותף) אחסון זה מיועד לאתרים בהם התנועה גבוהה הרבה יותר ואתרים שזקוקים למהירות גבוהה, שרת וירטואלי VPS יאחסן את האתר שלך ולא אחר. התועלת מזה היא שאתה יכול לנהל את האתר בנפרד כאילו היה על המחשב המרוחק שלך מבלי להשפיע על אחסון אתרים אחרים או שיהיה מושפע מאחרים. יתר על כך, אתה יכול לאחסן יותר מאתר אחד באותו הזמן, אבל אז שוב יהיה לך הצורך לנהל את אחסון האתרים שלך בעצמך.

אחסון אתרים ייעודי -

עם שרת אחסון אתרים ייעודי, אתה מקבל שרת כמו מחשב פרטי מרוחק שישמש לאחסן את אתר האינטרנט שלך בלבד!  האתרים האחרים יתארחו במקום אחר, ולכן הם לא יוכלו לקרוס או להשפיע על האתר או הבלוג שלך אם  גם הם דורשים הרבה תנועה. 

נשמע נחמד, אבל יש לזכור שהשירות הזה הרבה יותר יקר.


>