• טלפון: 072-2121333
14יוני, 2015
281
שרת יעודי

שרת יעודי

שרת יעודי - שרת פרטי - Dedicated server

 

מבנה ותצורת השרת

 

שרתים יעודיים תיקניים המייעודים לאחסון בארון שרתים מיוצרים ביחידות של U - UNIT. המידה המטרית של שרת 1U היא 44.45 מ"מ. זו המידה התיקנית המתאימה לאחסון שרת ייעודי בארונות שרתים. כל U הוא בעצם מידת הגובה של השרת כך שגובה של שרת 2U הוא 88.9 מ"מ. ככל שמידת ה U של השרת שתרצו לאחסן עולה כך עולה מחיר האחסון שלו עקב כך שהוא דורש יותר קירור, מיזוג, אספקת חשמל, ודורש יותר מקום אחסון פיזי בארון השרתים. שרתים בתקן U קיימים במספר תצורות וכאמור, נמדדים בכמות U:


1U, 2U, 3U, 4U שרת 4U שווה ערך במידות שלו לשרת TOWER הדומה למחשב הביתי המוכר. ארונות השרתים מיוצרים בהתאמה לתקן הU וקיימים בתצורות של 40U עד 44U מה שאומר בעצם שבארון 40U ניתן לאחסן 40 שרתי 1U.

 

שרת יעודי הוא בעצם מחשב שמאוחסן בחוות שרתים או ארון שרתים של ספק אחסון שרתים ומייועד למטרה מסויימת. ברוב המקרים שרת יעודי הוא מחשב שכל רכיבי החומרה שלו משוכללים ומתקדמים בהרבה מבחינה טכנולוגית מהמחשב הביתי הרגיל. כל רכיבי התוכנה והאפליקציות שמותקנות ע"ג שרת יעודי פרטי שונות מהתוכנות והאפליקציות שמותקנות במחשב הביתי שלכם. מערכות ההפעלה שמותקנות ע"ג שרת יעודי הן מערכות הפעלה מיוחדות המייועדות לשרתים פרטיים ברוב המקרים, לדוגמא: WINDOWS 2003 std. ניהול, תהליכי ההתקנה וההגדרה של תוכנות ואפליקציות ע"ג שרת יעודי שונים מתהליכים אלו במחשבים ביתיים ודורשים ידע רב והבנה טכנית עמוקה של תחום התקשורת האינטרנטית, התשתיות, החומרה והתוכנה.

 

מי צריך שרת יעודי?

 

כל בעלי העסקים, אתרי האינטרנט ואפליקציות אינטרנטיות הדורשות נפחי תעבורה גבוהים או רוחב פס רחב מהממוצע. וכל שירות אינטרנטי שדרישותיו הטכניות גבוהות מאלו שניתן לספק בחבילות ריסיילר אחסון אתרים או VPS שרתים וירטואליים.

 

(*מומלץ לקבל ייעוץ ממומחה של WEBSTUFF בעת בחירת החומרה לפני רכישה של שרת יעודי פרטי - המומחים של WEBSTUFF יעזרו ויתאימו לכם את המפרט הטכני המתאים ביותר לדרישה שלכם).

 

מהם היתרונות של שרת יעודי פרטי?

 

- אבטחה מקסימלית (Maximum Security) – בשרת המייועד רק לכם, ניתן להתאים במדויק את כל מאפייני האבטחה כך שיתאימו בצורה מושלמת לצורך שלכם.
- גמישות מירבית (Maximum Flexibility) – באופן עקרוני ישנה רק מגבלת גמישות אחת בשרת היעודי והיא האיפייון הראשוני של החומרה והתוכנה שתעשו (ניתן לשדרג את השרת היעודי מבחינת חומרה ותוכנה בכל רגע נתון).
- ביצועים אופטימליים (Optimal Preformance) – כל רכיבי החומרה מיועדים רק לכם ורק אתם עושים בהם שימוש, כך שכל הביצועים של רכיבי החומרה מופנים ומוקצאים למטרה שלכם בלבד. 
- התקנת רכיבים ייחודיים בהתאמה (Costumizable Installation/Configuration) – אפשרות להתקנה של כל רכיב, אפליקציה, יישום ותוכנה שהאיפיון של השרת שלכם יתמוך בהפעלתה.
- תעבורת נתונים בלתי מוגבלת (Unlimited Traffic) - שרת יעודי ברוב המקרים איננו מוגבל בנפח התעבורה החודשי שמוצקה לו, להבדיל משרתים שיתופיים וחבילות ריסיילר באחסון אתרים.

 

מהם החסרונות של שרת יעודי פרטי?

 

אחד החסרונות הבולטים של שרת יעודי הוא עלות הרכישה והתחזוקה של שרת יעודי. העלות של השרת היעודי גבוהה בהרבה מזאת של שרת שיתופי, שרת וירטואלי VPS או חבילת אחסון ריסיילר. כמו כן ישנה דרישה לידע והבנה טכנית רבה בתחום השרתים, התקשורת האינטרנטית, התשתיות, החומרה והתוכנה.

 

מה הם המאפיינים שיש לאפיין ולבדוק בעת רכישה של שרת יעודי פרטי - Dedicated server?

 

1. מאפייני החומרה הנדרשים - HARDWARE SPECIFICATION
2. מהן מערכות ההפעלה המומלצות לשרתים יעודיים ושרתים פרטיים
3. שרת מנוהל או שרת בניהול עצמי
4. חשיבות רוחב פס בשרתים יעודיים
5. אבטחה וחומת אש - Firewall
6. אפשרויות גיבוי/שחזור
7. אפשרויות הגישה לשרת היעודי
8. שירותי ניטור
9. כתובות IP
10. אבטחת חוות השרתים
11. תמיכה ואמנת השירות - SLA

 

לקבלת ייעוץ ממומחה WEBSTUFF לחצו כאן ושלחו לנו את שאלתכם!


>