• טלפון: 072-2121333
11מאי, 2015
0
שרת יעודי - תמיכה ואמנת שירות SLA

שרת יעודי - תמיכה ואמנת שירות SLA

תמיכה ואמנת שירות SLA

 

אחד המאפיינים החשובים יותר עבור שירות השכרת שרתים יעודים ולמעשה, כל שירות אינטרנט אחר הוא התמיכה טכנית. חשוב להכיר את צוות התמיכה הטכנית של הספק איתו תעבדו. חשוב להבין אילו אפשרויות פנייה ומענה יש לכם בעת תקלות ובעיות. ברוב המקרים משתלם להשקיע בבנק שעות לניהול השרת שלכם ע"י צוות התמיכה הטכנית של ספק השרתים ובכך לחסוך זמן והוצאות אחרות על אחזקה והעסקה של אנשי מקצוע. אמנת השירות היא מסמך ההתחייבות לרמת השירות ונוהלי הטיפול בתקלות של ספק השרתים היעודיים, מאוד חשוב לבקש מספק השירות שיציג בפניכם את אמנת השירות (SLA) של החברה. חברות ללא אמנת שירות נמצאו כפחות מקצועיות וברוב המקרים חַסַר לחברות אלו הידע והמקצועיות הדרושים לניהול, הפעלה ואחזקה של חוות שרתים ושרתים יעודיים.

 

לצפייה באמנת השירות של חברת WEBSTUFF


>