• טלפון: 072-2121333
19יוני, 2015
0
שרת מנוהל

שרת מנוהל

אפשרויות הניהול של השרת היעודי - שרת מנוהל או שרת בניהול עצמי.

 

עקב חוסר בידע טכני וניסיון בניהול שרתים יעודיים, רוב רובם של הלקוחות מעוניינים לדעת מה הדרך הטובה לניהול השרת.

 

ספקי השרתים שזיהו את הפוטנציאל העסקי של אפשרות זו החליטו לספק שירות הנקרא "שרת יעודי מנוהל" (Managed server) ההבדל בין שרת יעודי מנוהל ושרת יעודי בניהול עצמי די ברור מעצם ההגדרה שלו. שרת יעודי מנוהל הוא בעצם מצב של כל הצדדים זוכים - ספק השירות מקבל את התשלום ומזמין השירות חוסך זמן ניהול, הוצאות אחזקת השרת, והוצאות נלוות של העסקת איש טכני לניהול השרת ועוד...

 

שרת יעודי בניהול עצמי מתאים ללקוחות המתמצאים בתחום וברשותם הידע הטכני הדרוש להתקנות, הגדרות ותפעול השרת באופן עצמאי.

 

שרת יעודי מנוהל


שרת יעודי הממוקם בחוות השרתים, וניהול השרת (התקנה של מערכות הפעלה ואפליקציות, גיבויים, אתחולים, הגדרה של אפליקציות) מתבצע ע"י החברה ממנה נרכש השרת היעודי. השירות מאפשר ומקנה יכולות עבודה בלתי מוגבלות וניצול של המשאבים שיש בשרת היעודי לצרכי הלקוח. שירותי הניהול מאפשרים התאמה אישית מדוייקת וגמישות מירבית בניהול השרת היעודי בהתאמה מושלמת לדרישות הלקוח.

 

מהן האפשרוית בשירותי שרת יעודי מנוהל.

 

חסכון בזמן והוצאות ההתקנה ותחזוקה של השרת היעודי, תמיכה בכל בעיות החומרה או התוכנה בשרת, ע"י גישה מרחוק באמצעות "RDP/RDC" או "KVM OVER IP", התקנה והגדרה של תוכנות ואפליקציות ע"ג השרת היעודי, שירותי ניטור ובקרה, גיבוי אוטומטי ושחזור מגיבוי, מיזעור זמני השבתה, הגדלת שרידות המערכות. מומלץ ללקוחות שאין באפשרותם להעסיק איש טכני לניהול השרת היעודי.


>