• טלפון: 072-2121333
18אוגוסט, 2015
0
3 שאלות על אחסון אתרים

3 שאלות על אחסון אתרים

אם אתה רוצה לבנות אתר להפיח בו חיים ולשמור עליו חיי ובועט חובה לפעול בצורה נכונה.
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למצוא לעצמך חברת אחסון אתרים הגונה שתאפשר למשתמשי אינטרנט להגיע ולראות את אתר האינטרנט שלך (להעלות אותו לאינטרנט). 
מה שזה בעצם אומר זה שחברת אחסון אתרים גורמת לאתר האינטרנט שלך להיות זמין לך ולכל המשתמשים האחרים על ידי מתן סוג של "שטח מיועד" באינטרנט העולם הרחב (www=world wide web).
זה דבר ידוע שלא כל בעל עסק או בונה אתרים חדש בתחום שמחפש להשיק אתר אינטרנט יודע את דרכו מבחינה טכנית.
עם המספר הגדול והמתעצם מיום ליום של חברות אחסון אתרים ומלחמות ה SEO ברשת (קידום אתרים ופרסום) קשה אפילו עוד יותר להבין מי מספק איזה שירות ובאיזו איכות..
מה שקורה זה שמעוניינים רבים בשרותי אחסון אתרים מוצאים עצמם על קרקע לא ידועה, מלאים בפרסומות וסלוגנים על כמה שאצל החברה הזו יותר טוב מהחברה השנייה.
מה שהם צריכים לעשות זה בעצם לחקור בזהירות רבה ספקי אחסון אתרים ולא לפחד, אם יש דברים לא מובנים בהצעת המחיר תשאל אל תהסס.. לא כולם יודע הכל ותמיד צריך להתחיל איפשהו.
כשזה מגיע ללמידה והיכרות בנושא אחסון אתרים. אם אתם מחפשים חברה טובה המספקת אחסון אתרים, הנה לכם כמה שאלות לשאול את כל ספקי אירוח אתריהם:

1. מה כלול בחבילת אחסון אתרים שלכם?

אם אתם מחפשים חברת אחסון אתרים וכבר התחלתם בחיפוש, תתכוננו להיות מופגזים בהצעות מחירים שונות ומשונות לחבילות אחסון אתרים.
אתם תקבלו הצעות יקרות שמגיעות ל 120 שח בחודש, וכמו כן, כאלו שנראות טוב מכדי להיות אמיתיות בעלויות של 5 שקל לחודש וגם פחות.
בדרכך למצוא את הספק הנכון ביותר עבורך, יש לבחון את חבילות האחסון השונות שכל חברה מציעה. 
אם יש לכם דרישה לאחסון אתרים מתואמים אישית - Custom ואתם מחפשים כמה תכונות נוספות, המחיר יהיה מן הסתם יותר יקר מתוכניות בסיסיות אבל בהחלט יהיו לו את ההטבות שלו

2. האם אתם יכול להבטיח את ביטחון האתר שלי?

דע לך שאבטחת האתר היא חובה מוחלטת. אל תשכחו לשאול על מדיניות החברה כאשר מדובר בהבטחה שהאתר מתארח יהיה בטוח ומוגן מפני ניסיונות פריצה אפשריים ונושאים קשורים אחרים.
ביטחון אינו אומר רק הגנה בהיבטים הטכניים כמו חומת אש, אלא גם על איך מגנים על מידע במקרה כדוגמת דיסק שנשרף וכל המידע הלך איתו יחד. 
יש לבקש מידע נוסף על תכנית הגיבויים אותה מציעה חברת אחסון אתרים.

3. כמה שטח דיסק ורוחב פס אתם מציעים?

שטח דיסק הוא נושא מאוד חשוב באחסון אתרים שכן כאשר זה נגמר האתר שלך פשוט יחדול מלעבוד
כשמדובר בשטח דיסק ורוחב פס צריך לשקול שוב ושוב כמה אתם צריכים.
זכור שאין דבר כזה "רוחב פס ללא הגבלה" !! ומעולם לא היה !. הקפד לקבוע כמה שטח דיסק יכולים להציע לאתר שלך, ואם הוא יהיה מסוגל לספק אחוזי uptime טובים.
כאשר רוחב פס חורג יש לבדוק אפשרויות מול ספק אחסון אתרים שלך, ישנם כאלה שלא יתחשבנו איתך על חריגה חד פעמית.

הכי חשוב זה לא ללכת לחברות אחסון אתרים המציעות שרותי אחסון בחינם!
במיוחד אם האתר שייך לחברה שלך, לא מתאים ולא מקצועי שהגולשים והמבקרים באתר שלך יקבלו פרסומות שלא קשורות אליך ואינן בשליטתך! 
תרצה לקבל שיווק וקידום מכירות של המוצרים והשירותים שלהם באתר שלך? לפעמים השרותים שיוצגו בפרסומות יהיו זהים לשרותים אותם אתה מציע באתר שלך 
אז קח את כל העניינים בחשבון לפני בחירת ספק אחסון אתרים בארץ או בחו"ל כאחד.


>