• טלפון: 072-2121333
12יוני, 2015
0
שיקולי בחירת ספק אחסון לאתר

שיקולי בחירת ספק אחסון לאתר

מדוע כדאי לבחור דווקא באחסון אתרים מקצועי היקר יותר, באופן יחסי, לעומת שירותי אחסון אתרים מזדמנים, הנראים מפתים ברוב המקרים?


הפעלת מערכות אחסון אתרים, דורשת שילוב של ידע, ניסיון רב ובעיקר תמיכה. בעת הבחירה של ספקית האחסון ישנה חשיבות עליונה למקצועיות החברה ומאוד חשוב לוודא שאכן מדובר בחברה מקצועית המתמחה בתחום האחסון ובעלת נסיון רב בתפעול והגדרת מערכות האחסון. 

 

רוב ספקי השירותים הוירטואליים (שירותי אינטרנט למינהם) כגון: קידום אתרים, עיצוב אתרים, כתיבת תכנים, פרסום באינטרנט, דיוור ניוזלטרים ועוד... ישמחו להציע שירותי אחסון באינטרנט בגלל תחומי העבודה הקרובים, אך ברוב המקרים הגורמים המטפלים אינם מוסמכים מקצועית וכפועל יוצא, השירות לא יהיה מקצועי. 

 

במקרים כאלו, עלולים להיווצר מצבים של חוסר התאמה במערכות, עומסים ואי תאימות של שפות תכנות ומערכות הפעלה. מחלקת האחסון של וובסטף ישראל מספקת שירות מקצועי של אחסון אתרים באינטרנט משנת 2000 והיא המובילה בתחומה.

 

למה לא כדאי לבחור בשירות אחסון אתרים זול?

 

קו המחשבה שהוביל את חברות האחסון בתחילת דרכו של האינטרנט היה כמות על חשבון איכות. כל חברה שאפה להשיג נתח שוק גדול ככל האפשר בשוק אחסון האתרים, גורמת תוך כדי לירידה במחירי אחסון האתרים.

 

אולם, היום כבר ידוע שחינם זה ברוב המקרים הרבה פחות איכותי, במקרים רבים, כלל אינו מתאים לדרישות שלנו. הקידמה הטכנולוגית ממשיכה להציב לנו דרישות חדשות בכל יום,  מתווספים תקנים חדשים ומחמירים יותר, וכל אתר דורש איפיון והתאמה אישית ומדוקדקת. מובן אם כך, שכאשר השירות הוא חינם או זול מאוד, ככל הנראה זה יגיע על חשבון היכולת הטכנולוגית הנדרשת לפעילות אופטימלית של אתר האינטרנט שלכם. 

 

אחסון במקומות כאלו יכול לגרום, במקרה הטוב, לתקלות בפעילות הרציפה של אתר האינטרנט שלכם ובמקרה הגרוע יותר, אובדן פרטיות וחשיפה לתביעות צד שלישי.


>