• טלפון: 072-2121333
09יוני, 2015
3
פיתוח Native

פיתוח Native

פיתוח זה הוא אחד מהטכנולוגיות הבולטות ביותר של פיתוח אפליקציות לניידים.


אפליקציה מקומית ניידת היא בעצם יישום טלפוני חכם שמקודד בשפת תכנות ספציפית המתואמת למערכת ההפעלה הנתמכת ע"י הטלפון המדובר, לדוגמא: objective C עבור היא שפת תכנות המתאימה למערכת הפעלה של אייפון (iOS) ולעומתה - Java שמתואמת למערכות הפעלה מסוג אנדרואיד. יישומים מקוריים מספקים ביצועים מהירים ורמה גבוהה של אמינות. כמו כן, יש להם גם גישה לתוכנות המובנות של הטלפון שלך, כגון ספר הטלפונים, המצלמה המובנית וכו.. 

 

בנוסף, ישנם יישומים בהם ניתן לבצע פעולות ללא צורך בחיבור לאינטרנט. עם זאת, סוג כזה של אפליקציה יקר לפיתוח מהסיבה שתתאים לסוג אחד של מערכת הפעלה, מה שיאלץ את החברה המפתחת לבנות גרסאות כפולות שפועלות בפלטפורמות שונות.

 

לא חסר חברות שמחפשות לקדם עצמן אל שוק הסמארטפונים, אך ישנן גם אפשרויות אחרות מעבר ליישומים מקוריים:


אפליקצייה היברידית - זה סוג של יישום המתאם בין הפלטפורמות השונות ועדיין יכול לגשת לחומרה של הטלפון שלך ולעשות בה שימוש. מפותח לרב באמצעות פלטפורמות כגון: Sencha ,PhoneGap ו- Mosync.

 

אפליקציית אינטרנט - זו מותאמת לתפקד בפלטפורמה ספציפית ולא יעבדו על טלפונים חכמים אחרים.

 

אפליקציית מובייל גנרית - אתר נייד שיעבוד עם כל הטלפונים הניידים. בשלבים המוקדמים של שוק הטלפונים החכמים רוב האפליקציות הותאמו לאייפון. עם זאת, נתח השוק של טלפונים חכמים העושים שימוש במע הפעלה מסוג אנדרואיד גדל  מה שדרש שינויי והתאמה למערכת הפעלה זו.


>