• טלפון: 072-2121333

01יולי, 2015
0
אמנת שירות SLA

אמנת שירות SLA

חשיבות אמנת השירות ומה צריך לדרוש?

 

מאוד חשוב לדרוש מספקית אחסון שרתים שלכם את אמנת השירות שלה - אמנת השירות (SLA) ,איכות השירות ואחריות מקצועית. האם ישנה אחריות מקצועית תחת אמנת שירות (SLA)? 


אחסון שרתים באינטרנט הוא שירות לכל דבר וגם על שירות זה חלים כל המאפיינים והתנאים שמרכיבים שירות. מאוד חשוב לברר מול הספק את השאלות הבאות: 


- מהם דרכי הפנייה לקבלת תמיכה ומענה (אימייל, טלפון, מערכת פניות, SMS, איש קשר)? 

- מהי רמת התמיכה ומקצועית של התומכים? מהן מגבלות התמיכה שלי (כמות שעות התמיכה, עלות של שעת תמיכה)?

- באיזה שעות ניתן לקבל תמיכה טלפונית? האם יש לי גישה לחוות השרתים ותוך כמה זמן?

- מהו זמן התגובה לתקלות שונות (תקלה רגילה, תקלה קריטית, תקלה משביתה)?

- האם ישנן עלויות נוספות לתמיכה מיוחדת?


לא נמצאו תגובות

כתוב תגובה